پرسش‌های متداول هارمونی (Harmony Frequently Asked Questions)

Furniture

    • 90% of our products shown on the website.
    • Unfortunately it is not possible yet. You can contact your local store and make order.
    • By contact your local store you can get the proper information.(contact page)
    • yes please notify us as soon as possible before forwarding your items.
    • you can read the complete catalogue here
    • you can download Harmony Leather catalogue here
    • It depends on what kind of animal it is, the leather thickness and processing steps.
    • you can download Harmony catalogue here
    • you can download Harmony catalogue here

Accessory

    • yes, you can make your choices online and then call your nearest store and ask for delivery.

    • بله شما می توانید کالای مورد نظر خود را از طریق سایت انتخاب کنید، سپس با نزدیک ترین فروشگاه تماس بگیرید تا برای شما ارسال شود.

Lighting

    • Yes.
    • No, not all of them.
    • Transport & assembly of Harmony Italian lighting is free all around the country.
    • these products are not only an expense for a family but also a type of investment, like Iranian carpet. They become worthy over time.
    • Yes, our lighting team can hold any lighting project in your hotel, motel, villa, mall, emporium, shopping center, holy places… please contact our headquarter office (Internal:157). (Head Quarter Contact Page)

    • بله
    • بله
    • خیر ممکن است تعدادی از آنها در سایت نباشند
    • این گونه کالاها همچون فرش ایرانی برای یک خانواده نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است چرا که بعد از سال ها استفاده به ارزش آنها افزوده می گردد و همیشه خریداری آماده برای بدست آوردن آن است.
    • بله اگر برای یک پروژه مثل هتل، بازار بزرگ، ویلا، مرکز خرید، اماکن متبرکه،... احتیاج به نورپردازی و کار لایتینگ دارید می توانید با تیم واحد لایتینگ هارمونی تماس بگیرید. شماره تماس های دفتر مرکزی – داخلی 157

Transport and Assembly

    • Delivery is free all around the country.
    • Items are usually delivered within 7 days in Tehran & Karaj. For other cities our transport & assembly unit will adjust with you.

    • خیر، کلیه ی مبلمان های هارمونی در سراسر کشور رایگان تحویل می گردند.
    • در شهرهای تهران و کرج حداکثر یک هفته با توجه به تراکم کار و در شهرهای دیگر با هماهنگی واحد حمل و مونتاژ شرکت هارمونی صورت می گیرد.

Warranty

    • please contact our after sale service unit. (026-36310005)

    • برای این منظور با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید. (شماره تماس: 36310005-026)

Returns and Replacement

    • Yes
    • No

    • بله
    • خیر، به علت خارج شدن کالا از بسته بندی، امکان مرجوع کردن کالا نیست.

Interior Design

    • Our sale experts are educated in architecture and interior design. We can assure you that all of your questions will be answered with the same level of care and expertise.

    • بله برای این منظور می توانید با متخصصان ما در فروشگاه ها مشورت نمایید. همه ی کارشناسان فروش ما تحصیلات مرتبط با معماری و طراحی داخلی دارند و می توانند مشاور خوبی برای شما باشند.

Other questions

    • you can see Harmony working hours in Harmony calendar here .
    • Contact with 22300400 or leave us a massage in write us page.
    • Contact with 22300400 or leave us a massage in write us page.

    • شما می توانید تقویم کاری فروشگاه های هارمونی را در اینجا ببینید
    • برای این منظور می توانید با شماره تلفن 22300400 تماس گرفته و یا از طریق ارسال ایمیل در صفحه ی ارتباط با ما نظر خود را ثبت کنید.
    • شما می توانید درخواست خود را از طریق تکمیل فرم زیر با ما در میان بگذارید. "Apply for job"
    • می توانید با شماره تلفن 22300400 یا تلفن های فروشگاه تماس بگیرید. هم چنین می توانید سوال خود را از طریق ایمیل مطرح نمایید. "Write Us"

Loading