Bred of Customer Satisfaction 2016


The appreciation Bred of Customer Satisfaction was submitted to Harmony Center in the 5th Customer Satisfaction summit, for the best customer relationship management - from National Association of Consumer Right Support and Pishgaman Sanat Group.

پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان سال 94

پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کننده، گروه بین‌الملل پیشگامان صنعت، 12 بهمن 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
هدف از برگزاری این رویداد ملی ایجاد بستری مناسب جهت شناختن شاخص‌های نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری بود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.amh-ngo.ir مراجعه کنند.

Loading